Puutume sageli kokku olukorraga, kus hea ja produktiivne kandidaat viimasel etapil kõhklema lööb või isegi pakkumisest keeldub. Oluline on mõista, et värbamine tähendab ka oma ettevõtte müümist potentsiaalsele töötajale. Kui teie ees on tõeliselt kvaliteetne kandidaat, peate suutma talle just enda juures töötamise idee “maha müüa”.
Et muuta oma ettevõte atraktiivsemaks ja värbamisprotsess sujuvamaks, võivad töötajate küsitlused osutuda võtmetööriistadeks. Nende tulemused aitavad just teie organisatsioonis töötamise ideed “müüa”.
Mõned nõuanded:
- Kasutage töökuulutustes töötajate tagasisidet: jagage töökuulutustes ja ettevõtte veebilehel positiivset tagasisidet. See näitab potentsiaalsetele kandidaatidele, et teil on hooliv ja toetav ettevõttekultuur.
- Sotsiaalvõrgustikud ja veebileht: postitage sotsiaalvõrgustikesse ja veebilehele töötajate positiivseid kommentaare , eriti jaotises “Karjäär”, et kandidaatide tähelepanu köita.
- Probleemide kindlaks tegemine ja lahendamine: siseprobleemide kindlaks tegemiseks ja lahendamiseks analüüsige küsitluste andmeid. See aitab parandada töötingimusi ja muudab teie ettevõtte uute töötajate jaoks atraktiivsemaks.
- Motivatsiooniprogramm: töötage välja ja reklaamige motivatsiooniprogramme, mis põhinevad töötajate küsitluses ilmnenud eelistustel. See näitab, et hindate nende arvamust ja olete valmis looma paremaid töötingimusi.
Need meetodid mitte ainult ei paranda värbamisprotsessi ega loo teie ettevõttest positiivset kuvandit, vaid aitavad märgata ka juhtimise nõrku külgi ja parandada organisatsiooni üldist õhkkonda. Kasutage neid!