Värbamisturundus
Kunst värvata ja hoida produktiivseid töötajaid
Tänapäeva reaalsus on see, et produktiivsed inimesed ei “istu” enam tööotsinguportaalides, nad on juba hõivatud või leiavad väga kiiresti uue töökoha. Nüüd ei vali teie kandidaate, vaid kandidaadid valivad teid. Teie ettevõte peab olema atraktiivne uute inimeste jaoks, kuulutused või karjäärileht peavad keskenduma produktiivsetele töötajatele ning kandidaadi värbamisotsus tuleb teha võimalikult kiiresti.
4 värbamisturunduse tegurit,
et suurendada teie pakutava töökoha atraktiivsust
Värbamispädevus
Personali värbamise põhiprintsiipide koolitus
Teie pädevus põhilistes värbamisküsimustes vähendab oluliselt vigade ohtu ja võimaldab leida tõeliselt produktiivseid kandidaate. Osalege meie koolitusel ja õppige kandidaadi intervjueerimise ja turunduse seisukohalt õige töökuulutuse koostamise tehnoloogiat.
Teie ettevõtte karjäärileht
Kui peamine vahend atraktiivsuse suurendamiseks
Aitame luua teie ettevõtte karjäärilehe. Eraldi vabade töökohtade lehekülg on parim lahendus, et eristuda konkurentidest, näidata oma ettevõtet potentsiaalsetele töötajatele parimast küljest, leidmaks intervjuule tõeliselt produktiivseid kandidaate.
Töökuulutus
Töökuulutus peab keskenduma produktiivsetele töötajatele
Õigesti koostatud töökuulutus on 75% värbamise edust! Kuulutuse koostamine ja avaldamine on turundus selle puhtaimal kujul! Võtke seda toimingut sihitud reklaamina või sõnumina oma tulevasele hinnatud töötajale. Võrdsustage kandidaat kliendiga ja saab selgeks, kuidas tuleb tegutseda. Aitame teil koostada õige kuulutuse, mis on atraktiivne produktiivsetele kandidaatidele.
Vaba töökoha reklaamimine
Õigetele kandidaatidele suunatud reklaamikampaania
Aitame teil reklaamida vaba töökohta internetis ja tööotsinguportaalides. Planeerime ja käivitame reklaamikampaania sotsiaalvõrgustikes, kirjutame ja paneme üles atraktiivse kuulutuse ning aitame kandidaatide taotlusi töödelda.